Onderhoud telefooncentrale

 
U heeft voor uw bedrijf een goed telefoniesysteem aangeschaft, berekend op het aantal werknemers

en de werkzaamheden van uw bedrijf.
Na verloop van tijd komen er werknemers bij,

gaan er werknemers weg,
veranderen de werknemers van werkplek of misschien veranderen uw openingstijden.
In al die gevallen wilt u dat het telefoniesysteem zo

snel mogelijk weer naar wens werkt. 
Voor deze voorkomende situaties is het mogelijk een servicecontract bij Telesoundsecurity af te sluiten.
U krijgt daarbij service op afstand, wat inhoudt dat

wij vanaf onze locatie kleine storingen kunnen verhelpen, problemen kunnen analyseren en bepalen of het

nodig is een monteur langs te sturen.

Ook kunnen wij doorschakelingen tot stand brengen, de namen in uw systeem aanpassen,

een speeddial-lijst aanpassen en dag- en nachtstanden installeren.

U betaalt een klein bedrag per jaar, waarvoor wij tijdens kantooruren voor u klaar staan.

 

Ook is het mogelijk een onderhoudscontract af te sluiten, waarbij wij beloven binnen een vastgestelde tijd
u een passende oplossing te bieden, 24 uur per dag.
Verder komen wij eenmaal per jaar naar uw locatie om onderhoud te plegen aan uw systeem,
samen met u te bekijken of de instellingen nog passen bij uw bedrijf en kijken we op uw verzoek of
er nieuwe software voorhanden is en zullen die installeren. 
Met een onderhoudscontract bent u verzekerd van een stabiele werking van uw telefooninstallatie

en haalt u er het optimale uit!

 

Na controle ontvangt u van Telesoundsecurity een onderhoudsrapport.